piątek, 22 marca 2013

o Miłości, Rodzinie i Związku ;)

o Miłości, Rodzinie i Związku ;)

Zacznę od tego, iż obiecałam fotki dzieci i nowego mieszkania
i takie się pojawią najpóźniej w niedziele,
ale proszę pozostawienie w komentarzach waszych maili, 
fotki będą dodawane systematycznie, ale na blogu zamkniętym.

A teraz o Temacie,
w kwietniu mieliśmy być na dwóch weselach,
tydzień po tygodniu,
pierwsze Wesele Kuzynki M.
mają Rocznego Synka już, ciąża była to wpadka po miesiącu ich znajomości,
Ona P. lat 18 a on K. 19, mieszkali razem u Mamy P. i można powiedzieć że praktycznie małym zajmowała się Mama P. ale mniejsza z tym. Mama P. namawiała ich na Ślub, bo mają dziecko termin został ustalony na 1 Kwietnia, zaliczka na Restauracje wpłacona, obrączki kupione, suknie też, a dziś przychodzi Wiadomość Wesele Odwołane, bo K. stwierdził że jest za młody na Ślub i się rozstali.
Żal mi tylko tego Malucha A.
Ech szkoda słów ;(
Na drugie wesele idziemy do Mojego Kuzyna, 3 tygodnie później,
a Ja muszę sukienkę kupić ;)
Na Wesele bierzemy tylko M.   Zuzia i Filip zostają z Babcią

3 Maja mamy Chrzciny ;)

Ogólnie w tym roku musimy porządnie wytrzepać Świnkę Skarbonkę ;)
W Kwietniu Wesele
Maj Chrzciny
Czerwiec Wyjazd nad Morze i Wesele Mojej Przyjaciółki że Szkoły
Lipiec Wyjazd do Zakopanego
Sierpień  Wesele Brata M, i Wesele Kuzynki
Wrzesień   Powrót do Pracy,  Rozpoczęcie Przedszkola M,  i Wesele Kuzynki M

Jedna Wielka makabra, ale damy radę
Mamy siebie i najważniejsze Miłość


Ja chce wiosnę
a od tygodnia wstaje o 6 rano i biegam około godziny ;)

11 komentarzy:

  1. Szybko się zdecydował, że jednak za młody;/ Masz rację, najbardziej szkoda dziecka:(
    Maszynkę do pieniędzy trzeba wykombinować...:)

    violetka@autograf.pl

    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. olacom@wp.pl
    ja chcę zaproszenie, bo wiesz, że temat przeprowadzkowy mnie zywo interesuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że K. podjął dobrą decyzję. Jeśli nie jest pewien, to lepiej się wstrzymać. A ojcem dla dziecka jest bez względu na to, czy ma ślub z jego matką czy nie.

    Ja również bardzo proszę o zaproszenie, jeśli można oczywiście:)
    mój mail to zuzanabb@interia.pl

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. newretro85@gmail.com
    Lepiej może, że wcześniej się rozstali niż po ślubie. Ja nie lubię takich nacisków z zewnątrz typu kiedy ślub bo co sąsiedzi powiedzą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się wydaje że lepiej iż się rozstali przed ślubem niż potem rozwód. Myślę ze mogę liczyć na zaproszenie. roczynyasia@interia.pl Buziaki dla całej piąteczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. trafiłam niedawno na twój blog, jest ciekawy świetnie piszesz....jeżeli można proszę i ja o adres....
    largetto@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czytam od jakiegoś czasu i chętnie będę zaglądała nadal :)
    ewelinkawg@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. zagladam chetnie i nadal chcialbym ;)
    ewamatuschczyk@aol.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uważam, że są za młodzi na ślub.Lepiej się stało.Rodzicami będą już zawsze, ale małżeństwem nie koniecznie.Lepiej sprawdzić siłę uczucia...
    chętnie dolączę do wybrańców:)
    tosinkowo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam przez przypadek i zostaję, jeśli nie masz nic przeciw :)
    Lubię czytać blogi o tematyce dziecięcej, choć mamą nie jestem (jeszcze).
    Za to jestem nianią (moja aktualna Podopieczna ma już prawie 9mcy).
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie: www.swiat-wg-anuli.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie się podziewasz? Mam nadzieję, że u Was wszystko ok!
    Czekam na bloga ze zdjęciami :*

    OdpowiedzUsuń